بروزترین سامانه ارسال و دریافت پیامک متنی و صوتی در کشور
با 8 سال سابقه خدمات
ثبت نام آنلاین  ورود به پنل اس ام اس
سرویس پیامک چیست؟
به سیستمی که به صورت تخصصی برای مدیریت، ارسال و دریافت پیام کوتاه طراحی شده و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار کاربر قرار می دهد، پنل یا سامانه پیامک می گویند.
سرویس پیامک چگونه کار می کند؟

سرویس های پیامکی ما در بستر اینترنت بوده و نیاز به هیچ ابزار و دستگاه نیست تنها میتوانید با ورود به سایت سامانه پیام کوتاه عملیات ارسال و دریافت خود را انجام دهید

آیا برای استفاده از سرویس سامانه پیام کوتاه به نرم افزار یا سخت افزار خاصی نیاز است؟
خیر. این سرویس کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، گوگل کروم و … ) دارید.
آیا از طریق اینترنت Dialup هم میتوان از این خدمات استفاده کرد ؟
بلی، این سامانه با اینترنت کم سرعت سازگاری کامل دارد و می توانید به راحتی از این خدمات استفاده نمایید. سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور قدرمند و سریع سامانه پیام کوتاه انجام خواهد گرفت .
چگونه می توانم دمو سامانه پیام کوتاه را ببینم؟
در همه صفحات وب سایت سامانه پیام کوتاه با کلیک روی دکمه “ورود” به طور خودکار به محیط سامانه راهبری خواهید شد. برای ورود به سامانه می توانید با نام کاربری demo و کلمه عبور demo وارد سامانه شوید.
منفی بودن حساب در سامانه به چه معنی است؟
در صورتی که حساب شما منفی است بدان معنی است هنوز هزینه سرویس را پرداخت نکرده اید ، برای اینکار از طریق بخش “شارژ حساب” اقدام به شارژ نمایید ، هزینه پرداخت شده تا مثبت شدن حساب هزینه سرویس است و پس از آن هر شارژی انجام شود، شارژ به حساب شما اضافه خواهد شد .
چرا هنگام شارژ اینترنتی حساب، برای ورود به درگاه بانک برای ادامه پرداخت با مشکل مواجه می شوم؟
این مشکل معمولا از سمت درگاه بانک می باشد ، امکان دارد این اتفاق در طول روز بارها پیش آید ، در صورت ادامه این مشکل از طریق کارت به کارت واریز را انجام داده و کد رهگیری را در بخش درج فیش واریزی ثبت نمایید.
آیا برای ارسال پیامک محدودیتی وجود دارد؟ به عنوان مثال محدودیت روزانه؟ یا محدودیت در هر بار ارسال؟
خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد ، سرویس های سامانه پیام کوتاه قادرند تا ۵ میلیون پیامک را در یک بار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.
چرا سرویس های شما به صورت سالیانه است ولی برخی شرکت ها به صورت مادام العمر یا دائمی ارائه می کنند؟
این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت بومی توسط برنامه نویسان شرکت تولید شده به صورت هفتگی بروز میشود، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به صورت رایگان به سامانه اضافه می گردد، بخشی از هزینه سالیانه صرف بروز رسانی و تولید بخش های جدید میگرددد.
بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کندتر شده و نیاز به ارتقاء سخت افزاری و افزایش پهنای باند خواهد داشت.
ارائه سرویس به صورت مادام العمر یا دائمی یا عناوین مشابه برخلاف قرارداد مخابرات و صنف پیامک می باشد و هیچ شرکت معتبری از چنین روش هایی برای جذب مشتری استفاده نمی کند.
آیا فعال سازی Delivery در سرویس ها هزینه دارد ؟
خیر گزارش تحویل (Delivery) رایگان بوده و برای اغلب اپراتورها فعال می باشد..
آیا شارژی پیامک و اعتباری که در سرویس وجود دارد محدودیت زمانی داشته و در صورت استفاده نکردن سوخت می شود ؟
خیر اعتبار ریالی یا عددی موجود در سرویس شما هیچ گاه سوخت نمی شود و در صورت تمدید سرویس در سالهای آتی شارژ موجود نیز تمدید خواهد شد.
در ارسال منطقه ای برخی مناطق شهر تهران موجود نمی باشد ، لطفا راهنمایی کنید.
اگر دیتابیس ارسال منطقه ای (هدفمند) برای برخی مناطق یا محله های استان تهران موجود نیست میتوانید از طریق ارسال به کد پستی عمل نمایید ، کافیست ۳ یا ۴ رقم کد پستی منطقه خود را وارد کرده و به تعداد مورد نظر ارسال فرمایید .
در صورتی که در ارسال منطقه ای امروز قصد ارسال به ۱۰ هزار شماره از ۳۰ هزار تای یک شهر را داشته باشیم و فردا مابقی، آیا فردا دوباره از ابتدا ارسال میشود یا شیوه ای برای ارسال مابقی بصورت غیره تکراری هست؟
بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است. نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید. شاخه مورد نظر را انتخاب کنید ، متن را نوشته و به مرحله بعد بروید. در این مرحله تعداد ارسال را روی ۱۰۰۰۰ قرار داده و از ردیف ۱ ارسال را انجام دهید. روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی ۲۰۰۰۰ (باقی مانده از ۳۰ هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را ۱۰۰۰۰ تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.
در ارسال به کد پستی چطور میتوانم کد پستی منطقه مورد نظرم را پیداکنم؟
در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تهران تا ۳ رقم موجود است ، همچنین از طریق سایت هایی مانند کتاب اول میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.
در صورتی که قصد ارسال پیامک از طریق سایت خودم را داشته باشم به چه صورت باید عمل کنم؟
این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدهای به زبان های برنامه نویسی مختلف در بخش راهنما موجود می باشد.
یک نرم افزار داریم که می خواهیم از طریق آن پیامک ارسال کنیم ، آیا این امکان وجود دارد ؟
بله این امکان از طریق API های سامانه امکان پذیر است، برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای سرویس مراجعه نمایید .
آیا دریافت پیامک نیز هزینه دارد ؟
خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است
آیا امکان ارسال پیامک با نام تجاری امکان پذیر است؟
بلی امکان ارسال پیامک با نام تجاری با شرایط زیر امکان پذیر است :
– ارسال پیامک با نام تجاری به اپراتور همراه اول امکان پذیر نمی باشد ( ایرانسل و تالیا امکان پذیر است)
– هزینه هر پیامک با نام تجاری ۸.۵ برابر یک پیامک فارسی عادی است.
– نام تجاری قابلیت دریافت پیامک ندارد.
– نام تجاری باید کمتر از ۱۰ کاراکتر و لاتین باشد.
– هزینه فعالسازی هر نام تجاری ۵۰ هزار تومان می باشد.
آیا امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها وجود دارد؟
بلی امکان ارسال پیامک به سایر کشور ها از طریق ارسال بین المللی امکان پذیر می باشد ، هزینه پیامک های بین المللی نیز ۱۲ برابر هزینه پیامک فارسی عادی می باشد .
آیا فعال سازی نام تجاری یا شماره بین المللی هزینه دارد ؟
بلی فعال سازی هر نام تجاری و شماره بین الملی هزینه دارد .جهت فعالسازی و استعلام قیمت نام تجاری و شماره بین المللی از بخش پشتیبانی اقدام فرمایید.
آیا هزینه پیامک های ارسال نشده باز میگردد ؟ لطفا توضیح دهید.
پیامک های ارسال نشده را باید به دو گروه تقسیم کرد ، پیامک هایی که به هر نحوی ارسال نشده اند و پیامک هایی که ارسال شده اند ولی Deliver نشده اند . مثلا اگر یک شماره موبایل غلط باشد یا برای مدت زیادی خاموش باشد ، یا از طرف مخابرات به درخواست خودش دریافت پیامکش مسدود شده باشد یا به دلیل قطعی مخابرات پیامک ارسال نشود ، هزینه باز خواهد گشت . ولی در مواردی هم ممکن است پیامک به مخابرات رسیده باشد ولی به دلیل عدم در دسترس بودن یا مشکلات آنتن های مخابراتی پیامک تحویل گوشی نشده باشد این هزینه از سمت مخابرات برگردانده نخواهد شد به تبع سامانه پیام کوتاه هم قادر به بازگشت چنین هزینه ای نخواهد بود.
آیا امکان عودت پنل وجود دارد ؟ شرایط به چه صورت است.
بلی ، طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی + ۲۰% از هزینه کل قرار داد به عنوان هزینه راه اندازی کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد .

 

سوالات متداول : خطوط اختصاصی و اشتراکی سامانه پیام کوتاه

 

لیست سیاه مخابراتی چیست؟
مدتی پیش مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی ، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد .
در خطوط ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل “نرسیده به مخابرات” و در خطوط ۳۰۰۰ گزارش مبنی بر “ارسال نشده” ارائه میگردد .
برای رفع این مورد مشترک باید با شماره کافیست از خطوط همراه اول عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال نماید.
دقت نمایید که برخی از خطوط ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ متعلق به شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازی ، بیمارستان ها ، وزارت خانه ها و..) ، این خطوط شامل لیست سیاه نمی شوند، بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمی باشد .
آیا خطوط بین المللی و نام تجاری قابلیت دریافت هم دارد؟

نام تجاری دریافت ندارد .
خطوط بین المللی به دو صورت هستند:

خطوط واقعی (که ارسال و دریافت دارند ) و با ۴۴+ شروع می شوند و قابل انتخاب هم نیستند ( لیست شماره های آزاد را با درخواست تیکت جویا شوید)، این خطوط سالیانه هستند و باید هر سال مجدداً تمدید شوند.
خطوط مجازی که هر عدد یا شماره دلخواهی میتواند باشد و دریافت هم ندارد مثلا ۱۰۰۰ ، این خطوط شارژ سالیانه ندارد.

واضح است که در گزینه اول کد کشور مشخص میشود و در گزینه دوم هیچ کدی وجود نخواهد داشت.
معمولا گزینه دوم انتخاب میشود که هزینه آن ۵۰ هزار تومان است.
گزینه اول با قیمت ۱۰۰ یورو ارائه می گردد ( یورو به قیمت روز ).

ارسال بین المللی چه کشور هایی را پشتیبانی می کند و هزینه هر پیامک به چه صورت است؟
تقریبا کل کشور ها و اپراتور ها پشتیبانی می شود، قیمت پیامک برای کشور های مختلف متفاوت می باشد، جزئیات دقیق کشور ها به همراه ضرایب قیمت آنها در آدرس زیر موجود است :
جدول ضرایب هزینه ارسال پیامک بین الملل
ضرایب موجود در فایل فوق در $ ۰.۰۰۸۰ ضرب خواهد شد تا قیمت هر پیامک به دلار مشخص شود.
پیامک های سامانه پیام کوتاه با چه شماره ای ارسال می شود؟
بر روی هر سرویس ارائه شده، یک شماره هدیه ۱۴رقمی ۱۰۰۰ اختصاص داده می شود که امکان ارسال و دریافت از همه اپراتورهای تلفن همراه کشور را دارد. مشتریان راهکار نیز می توانند با خریداری شماره اختصاصی دلخواه ارسال و دریافت را انجام دهند.
شماره مجازی چیست؟
شماره های مجازی پیام کوتاه مخصوص ارسال و دریافت پیامک از بستر اینترنت هستند و این امر توسط نرم افزار انجام می گیرد. این شماره ها با پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ ، ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ ارائه می شوند و فاقد سیم کارت و سند هستند.
آیا خط اختصاصی ارسال پیامک را میتوانم به دلخواه انتخاب کنم؟ میتوانم چند خط اختصاصی در کنار هم داشته باشم؟
بلی شما میتوانید علاوه بر شماره های موجود در سرویس خود، یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر خرید بفرمایید. از لحاظ فنی شماره های ۱۰۰۰ قابلیت انتخاب کامل دارند یعنی شما میتوانید ۱۰ رقم بعد از شماره ۱۰۰۰ را به شکل ۱۰۰۰XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره ۱۰۰۰۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷).
آیا امکان انتقال شماره های از قبل خریداری شده به شرکت شما وجود دارد؟
بله ، این امکان وجود داشته و به سادگی قابل انتقال است ، کافیست شرکتی که شما قبلا از آنها سرویس می گرفتید یک نامه به اپراتور ارسال نماید و اعلام کند که شماره ها را به سامانه پیام کوتاه انتقال دهند.
یک شماره استعلام کرده ام ، قیمت آن را هم اعلام کرده اید و سپس پرداخت کردم ولی هنوز ثبت نشده است ، لطفا توضیح بدهید.
استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام میگردد بسته به اوپرتور ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ متفاوت می باشد ، معمولا خطوط ۳۰۰۰ ظرف سه ساعت و خطوط ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ حدودا ۲۴ ساعت بعد نتیجه استعلام را اعلام می کنند، پس از پرداخت نیز ممکن است ۲۴ الی ۴۸ ساعت برای ثبت شماره زمان نیاز باشد ، همچنین در جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینه ی خط از حساب شما کسر می گردد و قابل برگشت نیست.
تفاوت خطوط اختصاصی و اشتراکی چیست؟
از خطوط اختصاصی می توان برای ارسال و دریافت پیامک استفاده کرد ولی خطوط اشتراکی بصورت مشترک بین چندین کاربر استفاده می شود. همچنین این شماره ها فقط مختص ارسال پیامک و برای مقاصد تبلیغاتی و انبوه مورد استفاده قرار می گیرد. ارسال از این خطوط در صورت تایید سامانه پیام کوتاه ممکن است. در صورت عدم تایید می بایست با خطوط اختصاصی خود ارسال را انجام دهید.
آیا می توان خطوط اشتراکی (عمومی) را به خطوط اختصاصی تبدیل کرد؟
خیر. خط اشتراکی یک شماره است که به صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و برای ارسال های انبوه و تبلیغاتی به چندین کاربر تخصیص داده و به اشتراک گذاشته شده است، برای همین این شماره اشتراکی نامیده می شود.
در صورت سفارش شماره جداگانه ، آیا هر سال می بايست نسبت به تمدید اقدام نمود و یا شماره دائمی است؟
قرارداد مخابرات برای ارائه شماره با تمامی اپراتور ها و شرکت ها به صورت سالیانه است، ولی از آنجایی که چند سال پیاپی، بابت شماره ها هزینه ای دریافت نشده برخی شرکت ها به اشتباه شماره ها را دائمی اعلام می کنند! در صورتی که مخابرات هزینه ای بابت شماره دریافت نماید کاربر نیز موظف است این هزینه را پرداخت کند در غیر اینصورت از کاربر نیز هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد.
شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰ و خط ثابت ۰۲۱ چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
تمامی پیش شماره های فوق از طرف مخابرات به اپراتور های مختلف تخصیص داده شده اند ، بنابراین تفاوت اول این خطوط در اپراتور ارائه کننده و سیاست های آن ها می باشد.
در ذیل یک مقایسه کلی بین خطوط انجام میشود ، این مقایسه طی تجربه چند سال بدست آمده و هیچ جنبه تبلیغاتی ندارد:
ارسال از خطوط ثابت به چه صورت می باشد؟
ارسال از خطوط ثابت فقط برای هم میهنان تهرانی فعال می باشد بنابراین با پیش شماره ۰۲۱ خواهد بود ، کیفیت ارسال این خطوط بسیار بالا بوده و شامل لیست سیاه مخابراتی نیز نمی شوند.
مدارک لازم جهت خرید خط ثابت :
۱. کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر
۲. کپی کارت ملی مالک خط
۳. پر نمودن فرم خرید خط ثابت
چگونه هزینه پیامک های ناموفق در پیامک های تکی و گروهی عودت داده می شود؟
در خطوط ۱۰۰۰ و خط ثابت: پس از دریافت گزارش به صورت اتوماتیک هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات عودت داده می شود و گزارش ها به صورت هفتگی حذف می شوند، بنابراین قبل از گذشت یک هفته دانلود گزارش ها را دریافت نمایید.
در خطوط ۳۰۰۰ : گزارش گیری باید حداکثر تا مدت ۲۴ ساعت انجام شود، در غیر اینصورت گزارش توسط اپراتور حذف می گردد.
در خطوط ۲۰۰۰ : چنانچه می خواهید هزینه پیامک های نرسیده در خطوط ۲۰۰۰ به صورت کامل به شما بازگردانده شود ۴۸ ساعت پس از ارسال عمل گزارش گیری را انجام دهید، تا هزینه تمامی پیامک ها به جز رسیده به گوشی عودت داده شود.
شرایط ارسال پیامک از خطوط اختصاصی ۵۰۰۰ چیست؟
خطوط ۵۰۰۰ با تعرفه پیامک پایین تر از سایر خطوط بصورت اختصاصی ارائه می شوند. لطفا به نکات زیر نیز دقت فرمایید:
۱. این خطوط فقط جهت ارسال به همراه اول می باشد و قابلیت دریافت ندارند.
۲. این خطوط دارای امکان گزارش گیری دلیوری نمی باشند بنابراین هیچ بازگشت هزینه ای بابت پیامک های نرسیده به مخابرات هم ندارد.
۳. این خطوط دارای سرعت بسیار بالایی در ارسال پیامک انبوه می باشند.
با خط ثابت پیامک فلش ارسال می کنم، اما ارسال نمی شود؟
ارسال فلش روی خطوط ثابت غیرفعال می باشد.

 

سوالات متدوال : سرویس های نمایندگی

 

نماینده شما هستم چطور میتوانم سامانه را بر روی دامنه اختصاصی خودم داشته باشم ، و برای خود لوگوی اختصاصی و متن کپی رایت و... تعیین کنم؟
نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند ، کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت معتبر ثبت دامنه تهیه کرده سپس DNS های دامنه خود را روی DNS های شرکت تنظیم نمایند (Ns1.Payamak-Panel.com و Ns2.Payamak-Panel.com) و یا اگر زیر دامنه باشد آن را روی آیپی سرور (۸۷.۱۰۷.۱۲۱.۵۱) شرکت تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند ، دقت نمایید برای زیر دامنه نباید روی آیپی Redirect شود بلکه باید در بخش DNS Server یک A Record اضافه گردد .
نمایندگان محترم به صورت کلی نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته و از طریق بخش لوگو ها میتوانند اطلاعات کلی سامانه و تعرفه های خود را در صفحه لاگین قرار دهند ، چنانچه نماینده بخواهد در یک وب سایت جداگانه صفحه لاگین خود را قرار دهد نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت . نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و…) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .
شماره کارت و شماره حسابم را در بخش مدیریت حساب ها وارد کردم ولی پرداخت الکترونیک انجام نمی گیرد ، لطفا توضیح دهد.
برای فعال سازی پرداخت الکترونیک باید با بانک مورد نظر تماس گرفته و درخواست فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیک بدهید ، فعلا در سامانه پیامکی ما درگاه ملت قرار دارد. بعد از اضافه شدن سایر درگاه ها اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
برای دریافت درگاه اینترنتی از بانک ، نیاز دارم بدانم زبان برنامه نویسی سامانه چیست؟
زبان برنامه نویسی سامانه PHP می باشد.
اگر چنانچه یکی از بسته ها یا تعرفه ها را حذف کنم؛ کاربران آن بسته چه میشوند؟
در صورتی که یک بسته یا تعرفه داشته باشید که به یک یا چند کاربر تخصیص داده شده باشد نباید آن را حذف کنید ، در صورت نیاز به تغییر آن را ویرایش نمایید.
یک شماره را پرداخت کردم ولی هنوز در بخش شماره ها اضافه نشده است ، لطفا پیگیری نمایید.
اگر به توضیحات بخش سفارش شماره دقت کرده باشید توضیح داده شده که پس از پرداخت شماره حداقل ۲۴ ساعت زمان نیاز است تا شماره فعال شود ، بنابراین لطفا صبر نمایید.
در صورتی که شماره را در روز پنجشنبه پرداخت نمایید این زمان بالتبع افزایش خواهد یافت و به روز شنبه عصر یا یکشنبه موکول میگردد.
آیا کاربران من هم میتوانند کاربر ارائه کنند و برای ایشان بسته و تعرفه ایجاد نمایند؟
کاربران شما میتوانند زیرکاربر داشته باشند ، شماره اختصاصی به ایشان بدهند و دسترسی زیرکاربران را تنظیم کنند ولی نمیتوانند بسته و تعرفه داشته باشند ، کاربران شما پنل نمایندگی ندارند که بتوانند درگاه اختصاصی داشته باشند یا کاربرانشان را مانیتور نمایند.
برای این منظور شما باید درخواست بدهید تا امکان ارائه نمایندگی توسط شما فعال شود ، با فعال شدن این بخش شما به نماینده ارشد تبدیل شده و میتوانند دقیقا نمایندگی مشابه خود ایجاد نمایید ، نماینده شما تمامی امکانات شمارا خواهد داشت ( ازجمله ایجاد بسته ، تعرفه ، مانیتورینگ ، قیمت گذاری خطوط و… )
شرایط فعال شدن دسترسی ارائه نماینده مشابه و ارتقا به نمایندگی ارشد چیست ؟ آیا اینکار هزینه دارد؟

برای ارائه نماینده مشابه نماینده باید تعهدات زیر را بپذیر:

نماینده موظف است تمامی کاربران نماینده خود را احراز هویت نماید.
مسئولیت کاربران زیرنماینده هم با خود نماینده اصلی می باشد.
نماینده موظف است کلیه کاربران زیر نماینده را نیز مانیتور و کنترل نماید.
ارسال مدارک کاربران از جمله کپی کارت ملی و کپی شناسنامه از نماینده و کاربران نماینده از طریق بخش ارسال مدارک الزامی است.
نماینده تعهد مینماید سالیانه ۴۰% بابت تمدید پنل پرداخت نماید.
نمایندگان مشابه لوگو و دامنه اختصاصی داشته و بابت درج لوگو برای ایشان هزینه جداگانه دریافت نمیگردد.

آیا سرویس ها و بخش های جدیدی که به سامانه اضافه میشود رایگان است؟
تمامی آپدیت هایی که در سامانه صورت میگیرد رایگان است .
در صورتی که یکی از کاربرانم پیامک غیر اخلاقی ، نا متعارف یا سرکاری ارسال کرد چه کاری باید انجام دهم؟
پیشگیری همیشه بهتر از درمان است ، اگر اطلاع رسانی درست باشد به ندرت این اتفاق رخ خواهد داد ، بنابراین سعی کنید با اطلاع رسانی درست از این گونه ارسال ها جلوگیری نمایید.
در صورت ارسال چنین پیامکی پنل کاربر مسدود می شود ، بنا بر صلاحدید اپراتور و شرکت پنل فعال و یا غیر فعال میگردد. کاربرنیز موظف می باشد تعهدنامه ای مانند : (اینجانب تعهد میدهم که دیگر پیامک غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک حتی به دوستان و آشنایان، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد را ارسال ننمایم و در صورت ارسال ،پنل کلا مسدود و مدارک اینجانب به مراجع قانونی ارائه گردد) تنظیم نماید ، سپس نماینده از بخش مدارک کاربران آن را آپلود نماید و پس از طی شدن ۱ هفته ، پی گیری های لازمه برای فعال شدن کاربر خود را انجام دهد. در صورت تکرار مجدد پنل نمایندگی به حالت تعلیق در می آید . بنابراین در مانیتورینگ پیامک ها دقت لازم را بعمل آورید.
لازم به ذکر می باشد که هیچ هزینه ای بابت پنل های مسدودی عودت داده نمیشود.
آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربرانم وجود دارد ؟

بله شما میتوانید از طریق پنل نمایندگی بخش ثبت نام آنلاین، این بخش را به صورت رایگان فعال نمایید.
پس از فعالسازی ، ثبت نام آنلاین امکان پذیر خواهد بود.

تفاوت پنل های عددی و ریالی در چیست؟
در پنل های ریالی مبنای تمامی پرداخت و ارسال ها بر اساس شارژ ریالی می باشد ولی در پنل های عددی تعداد پیامک مبنارا تشکیل میدهد ، یکی دیگر از تفاوت اساسی در پنل های عددی و ریالی در نحوه بازگشت سود به نماینده است ، در پنل های ریالی پس از ارسال پیامک توسط کاربر سود )مابه التفاوت تعرفه نماینده و تعرفه کاربر) به نماینده بازگردانده می شود در صورتی که در سیستم عددی سودی بازگردانده نمی شود بلکه نماینده تعدادی پیامک با مبلغ مورد نظر خریداری و با مبلغ بالاتر می فروشد و این مابه التفاوت سود نماینده خوهد بود ، در حقیقت میتوان گفت در پنل های عددی نماینده بلافاصله پس از فروش شارژ سود خود را دریافت می کند ولی در پنل های ریالی پس از ارسال توسط کاربر سود بازگردانده خواهد شد.
آیا امکان تبدیل پنل ریالی به عددی وجود دارد؟

بله ، با شرایط زیر این امکان فراهم میگردد:

پرداخت ما به التفاوت محاسبه شده از سمت شرکت
صفر کردن اعتبار کلیه کاربران

کاربران من مدارک خود را ارسال نموده اند، چگونه می توانم مدارک کاربران را تایید نمایم؟
در پنل مدیریت گزینه ای به نام “مدارک کاربران” وجود دارد که می توانید از آن بخش مدارک را با دقت بررسی نموده و پس از مطابقت با مشخصات کاربر تایید نمایید، و در صورتیکه مدارک کاربر با مشخصات پنل وی مطابقت نداشت ، دلیل عدم تایید را در بخش توضیحات درج نمایید.
یک کاربر در نمایندگی بنده ثبت آنلاین نموده و هم اکنون شارژ ایشان منفی است ، اگر من خودم به صورت دستی به ایشان شارژ اضافه کنم آیا از اعتبار بنده کسر میشود؟
خیر تا زمان ۰ شدن اعتبار کاربر از شما هیچ شارژی کسر نمیشود ، ولی از زمان ۰ شدن پنل کاربر هر میزان شارژی که اضافه کنید از میزان شارژ شما کسر خواهد شد. (در نظر داشته باشید که نماینده نمی تواند کاربر را منفی نماید)