1- خريدار در ارسال پيامهاي تجاري نبايد از Header هاي فريبنده جهت مخفي نمودن هويت فرستنده استفاده نمايد و همچنين نبايد از عناوين موضوعي اشتباه يا گمراه كننده استفاده نمايند.
2- چنانچه قانون براي فرستندگان پيامهای ناخواسته در صورت عدم رضايت گيرندگان جريمههای پيشبينی نمايد، خريدار متعهد به پرداخت جريمه ها در صورت نقص قانون ميباشد.
3- خريدار متعهد ميباشد كليه قوانين مصوبه كه ممكن است در آينده براي ارسال پيامهای ناخواسته وضع گردد اجرا نمايد.
4- براي پيامهای ناخواسته چنانچه كاربر دريافتكننده متحمل پرداخت شارژ (Receiving Party pays) شود، خريدار متعهد به جبران آن می باشد.
5- خريدار بايد محدوديتهاي شبكه و
6- مسؤليت آثار سوء ناشي از ارسال پيامهای خريدار برای مشتريان و جبران خسارت در مقابل كليه دستگاههای بازرسی و نظارتی، به عهده خريدار می باشد.
7- فروشنده حق دارد در صورت لزوم و يا بنا به درخواست مراجع قانونی و بازرسی مطابق ضوابط آشكار نمودن پيامها و مسدود نمودن آنها قبل از ارسال به كاربران اقدام نمايد.
8- محتوای پيام ارسالی ميبايست با هر یک از اصول پنج گانه زير مطابقت داشته باشد.
الف. با اصول و مبانی دين اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد؛
ب. باعث تشويش اذهان عمومی نگردد؛
پ. مخل نظم و آرامش حاكم بر جامعه نباشد؛
ت. به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب نرساند؛
ث. با سياستهای فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی كشور مغايرت نداشته باشد؛
9- سامانه اساماس هیچگونه مسوولیتی در قبال قطع خدمات سرویس پیام کوتاه به هر دلیل اعم از قوانین جدید و سیاستهای جاری و یا نقص در شبکه مخابرات کشور را نمی پذیرد. و تنها موظف به عودت مبلغ دریافتی بابت شارژ اعتبار ارسال سیستم پیام کوتاه و مبالغی که برای قراردادهای ارسال پیام انبوه دریافت نموده که به یکی از دلایل ذکر شده شرکت نتوانسته به قرارداد خود عمل نماید.
10- هزینه تمدید سرویس پیامک برای سالهای بعد معادل 25% هزینه اولیه شماره پیامک و 10% هزینه نرم افزار باشد و همچنین هزینه تمدید سالانه URL و DLL ، مبلغ 20 هزار تومان می باشد .