بروزترین سامانه ارسال و دریافت پیامک متنی و صوتی در کشور
با 8 سال سابقه خدمات
ثبت نام آنلاین  ورود به پنل اس ام اس
  • 1

    شماره های ارسال پیام کوتاه و امکانات سامانه به طور یکسان در اختیار همه کاربران قرار می گیرد و ابزارهای جدیدی که در آینده به سامانه اضافه شوند، رایگان خواهد بود.

  • 2

    هزینه ارسال پیام کوتاه به عهده کاربر می باشد. این هزینه بر اساس تعداد صفحات تحویلی به اپراتور محاسبه و از اعتبار کاربر کسر می گردد. تعرفه ارسال پیامک در بخش قیمت ها درج گردیده و همواره آخرین قیمت ها ملاک محاسبه هزینه ها خواهد بود.

  • 3

    اعتبار خریداری شده توسط کاربران تا هفت روز پس از خرید قابل برگشت است مشروط بر اینکه کاربر از آن اعتبار استفاده نکرده باشد.

  • 4

    برگشت اعتبار فقط به شماره کارت یا حسابی صورت می گیرد که مبداً خرید بوده و لازم است شماره کارت بانکی و مشخصات صاحب آن با مشخصات کاربر ثبت شده در سامانه یکسان باشد بنابراین امکان برگشت اعتبار به دیگر کارت های بانکی کاربر یا حساب سایر افراد وجود ندارد.

  • 5

    محتوای پیامک های ارسالی کاربران به صورت هوشمند کنترل شده و پس از تأیید، ارسال خواهند شد. پیامک هایی که محتوای سیاسی، غیر اخلاقی، تبلیغات غیرمجاز (محصولات ماهواره ای، خدمات آرایشی و بهداشتی، خدمات پزشکی و سایر محصولات حوزه سلامت، وام، جایزه و …) داشته باشند یا هویت ارسال کننده در متن آن ها مشخص نباشد، تأیید نمی شوند و قابلیت ارسال نخواهند داشت.

  • 6

    در صورت اصرار کاربر بر ارسال محتوای غیرقابل تایید و عدم توجه به توضیحات کارشناسان محتوا، پنل کاربر مسدود گردیده و مانده اعتبار آن مسترد نخواهد شد.

  • 7

    محدوده زمانی مجاز برای ارسال پیامک از 8صبح تا 8شب می باشد. تایید محتوای پیامک در ساعات کاری (9صبح تا 5عصر) حداکثر پانزده دقیقه و در سایر اوقات حداکثر یک ساعت زمان خواهد برد.

  • 8

    با توجه به اختلالات سامانه فیلترینگ پیام کوتاه، کاربران می بایست قبل از هرگونه ارسال انبوه، متن مورد نظر را با استفاده از گزینه ارسال تستی مخابره کرده و از دریافت کامل آن روی گوشی اطمینان حاصل نمایند. در صورت فیلتر شدن پیامک ها توسط سامانه فوق، تمامی مسئولیت آن به عهده کاربر ارسال کننده می باشد.

  • 9

    حداقل تعداد مخاطبان در هر بار ارسال بایست بیشتر از بیست نفر باشد.

  • 10

    در ارسال هایی که شماره های مخاطبان از بانک های سامانه یا بانک های اپراتور استخراج می شوند، آمار کلی وضعیت ارسال ارائه می شود و امکان نمایش تک تک شماره های مخاطبان و دلیوری وجود ندارد.

  • 11

    پاسخگویی به سوالات و مشکلات احتمالی کاربران با استفاده از تیکت خواهد بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *